Hegedűs, RolandTörök, Attila Zoltán2020-05-062020-05-062020-04-08http://hdl.handle.net/2437/285942Szakdolgozatomban azt kívánom prezentálni, hogy egy újonnan bevezetett oktatási stratégia, hogyan tudná színesebbé tenni a tanítási órákat, mellyel csökkenthető a tudásbeli különbség, és a diákok érdeklődése, motiváltsága növelhető lenne. Az általam preferált és bemutatni kívánt oktatási stratégiánál, az aktív tanulás a cél, ami középpontba helyezi a tanulót a tanár helyett, ezáltal jobban felkelti a tanulók érdeklődését az elsajátítandó tananyag iránt, melyet így jobban megért. Az új oktatási módszerrel a diákok aktív részesei lehetnek az óráknak, amely nem frontális előadás formájában dolgozzák fel az új ismeret, hanem egy előre elkészített multimédiás tanári tartalom segítségével.31huFordított osztályteremFlipped classroomközoktatásdigitális oktatásÚj oktatási módszer bevezetése a Széchenyi István Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakgimnázium, Szakközépiskola és KollégiumbanDEENK Témalista::Neveléstudomány