Kun, András IstvánDávid, Péter Gergő2012-04-122012-04-122012-04-122012-04-12http://hdl.handle.net/2437/127269Szeretném ismertetni, hogy melyek azok az eszközök amikkel a vállaltok rendelkeznek és amelyeket be tudnak vetni, annak érdekében, hogy az egyetemről kikerült diplomások őket válasszák. Továbbá bemutatom egy általam végzett online kérdőív segítségével, hogy a Debreceni Egyetem Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak milyen preferenciái és elvárásai vannak a munkaadókkal kapcsolatban.A dolgozatomban arra a kérdésre keresem a választ, hogy elsősorban mik azok a tényezők melyeket a vállalatok tudnak befolyásolni, hogy a diplomások szemében egy márkát, egy presztízst jelentsenek, melynek következtében sokkal könnyebben találhatják meg a megfelelő számú és minőségű jelentkezőt a számukra.72humunkáltatói márkaimageA vállalati márka, és annak hatása a fiatal pályakezdőkreDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány