Berényi , ZoltánTóth, Bianka2024-06-132024-06-132024-04-09https://hdl.handle.net/2437/372712Dolgozatommal először is be szeretném mutatni, mit is jelent maga a propaganda, azt hogyan lehet értelmezni és hasznosítani, hogyan alakult a mai fromájára. Megvizsgáltam, hogy mely általános elemek, technikák lehetnek azok, amelyeket a legtöbb propagandát alkalmazó személy vagy csoport hasznosítani tud az emberek meggyőzéséhez. Ezt követően munkám célkítűzéseként azt figyeltem meg, hogy a megismert propaganda elmekből és technikákból melyek azok, amelyeket a Fidesz, a 2010-es megnyert választás óta hasznosít az országgyűlési választásokat megelőző kampánymunkájukban. Tanulmányoztam, melyek azok a fő elemek, amelyek központi szerepet kapnak a kormánypárt propagandájában. Azt is elemeztem munkában, ezt milyen eszközök segítségével, milyen kommunikációs csatornák igénybevételével juttatják el a szavazópolgárokhoz. Dolgozatom végén összegzem, milyen változásokon is ment át a Fidesz által is használt propaganda, mi az amiben változtattak és mi maradt a régiben.35hupropaganda, propaganda elemek, magyarország, fidesz, befolyásolásPropaganda felhasználása és változásai Magyarországon a Fidesz kormánypárt által 2010-2022TársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.