Fodor SzilviaKiss, Odett2019-05-052019-05-052019-03-31http://hdl.handle.net/2437/266925Kutatásom során a tanári visszajelzés és a diákok tantárgy iránti attitűdjének kapcsolatát vizsgáltam. A visszajelzés a tanár-diák interakció egy formája. A pozitív tanári visszajelzésnek nagy szerepe van az érdeklődés felkeltésében, a diákok énhatékonyságának növelésében. Fontos, hogy a tanárok elsajátítsák, hogyan kell effektív visszajelzést adni. Az is fontos, hogy a tanárok ne támasszanak túl nagy kihívásokat a diákok számára. A diákok a nem megfelelő mértékű kihívás hatására leértékelik a tantárgyat.49hutanárdiákvisszajelzéstantárgyénhatékonyságkihívásérdeklődésA tanári visszajelzés hatásának vizsgálata a diákok tanórával kapcsolatos attitűdjéreA nemi sztereotípiák és a szexizmus megjelenése a munkahelyenA személyiség és a „Fear of Missing Out” jelenség kapcsolataA négy humorstílus és a szorongás kapcsolatának összehasonlító vizsgálata fiatal felnőttek és időskorúak körébenDEENK Témalista::Pszichológia