Bittner, BeátaSánta, Rita Vanda2015-11-022015-11-022015-10-29http://hdl.handle.net/2437/217786Dolgozatomat egy debreceni húsboltról írtam. Magában foglalja a vállalat stratégiának kialakítási lehetőségeit. Különböző mátrixok és analízisek segítségével vizsgáltam meg. Módszerekkel alátámasztottam, melyik az az alternatív stratégia amellyel a leginkább tud hatékonyságán növelni és jövedelmezőbbé válni. Elemzéseimből kiderül, hogy milyen hatással vannak működésére a külső és belső környezete, valamint a külön megvizsgáltam a vállalkozásra vonatkozó piac szereplőit és befolyásoló tényezőit.Javaslataimmal kitértem a marketing tevékenységének fejlesztésére is.58huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországstratégiahúsboltA stratégiai tervezés, mint módszer használatának bemutatása egy debreceni húsbolt példáján keresztülSTRATEGIC PLANNING, USED AS A TOOL IN A BUTCHER'S SHOP IN DEBRECENDEENK Témalista::Mezőgazdaságtudomány