Gál , TímeaGuti, Adrienn2025-12-182025-12-182025-10-26https://hdl.handle.net/2437/401067A digitalizáció és az e-kereskedelem rohamos fejlődése az elmúlt évtizedben alapvetően átalakította a vásárlási szokásokat világszerte. Magyarországon a COVID–19-járvány és a nemzetközi gazdasági kihívások hatására az online vásárlás mindennapossá vált, miközben új szereplők, különösen a kínai eredetű platformok, mint az AliExpress, a Shein és a Temu dinamikus növekedésnek indultak. A dolgozat célja, hogy feltárja, miként befolyásolják ezek a platformok a magyar fogyasztók vásárlási magatartását, valamint milyen tényezők (árérzékenység, kényelem, promóciók és demográfiai jellemzők) határozzák meg az online vásárlási döntéseket.41huOnline vásárlásAz online vásárlási szokások változása a kínai platformok térhódításának tükrébenChanges in online shopping habits in light of the rise of chinese platformsKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.