Kósa, MárkHadas, Tamás2014-05-152014-05-1520142014-05-15http://hdl.handle.net/2437/192355A szakdolgozat főbb témái a játékelmélet, az amőba, a mesterséges intelligencia, a megvalósított felhasználói felület, szerver, adatbázis és a tervezési minták. A mesterséges intelligencia fejezetben az állapottér-reprezentációról, azon belül a kétszemélyes játékok és az amőba reprezentációjáról, továbbá a minimax és negamax algoritmusok lépéseiről esik szó. Ezt követően az általam tervezett mesterséges intelligenciát részletezem. Ezután a programhoz tartozó kliens oldali grafikus felhasználói felületről lehet olvasni. A szerver fejezetben a használt XMPP és játék szervereim működéséről írok, majd a használt adatbázisról. A tervezési mintákban az MVC-ről és a Singletonról található leírás.39huamőbaXMPPAmőba játék szerver XMPP protokollalDEENK Témalista::Informatika::Informatikai hálózatok