Bódi, KatalinLiu, Yonghan2023-05-112023-05-112023-04-11https://hdl.handle.net/2437/352998Mivel 19. században javul az emberek életszínvonala, a kulturális élet iránti érdeklődés is nőtt, például a színház és a színdarab, több szükség lett az információ cserélésre. Egyszerű nyomtatási módjának és gyors figyelemfelkeltő képességének köszönhetően a plakát gyorsan a kulturális kommunikáció kiváló eszközévé vált. Valamint egyszerre nagy számban gyárható is, így spórolhattak sok időt. A századforduló ideje alatt a művészek kezdték felfedezni, hogyan adhatnak több művészi értéket a plakátoknak, hogy így intenzívebb érzést generáljanak. Úgy tűnik, sikerült megtalálták a megfelelő témát, a női alakot. A plakáton lévő nők vagy különböző pózokban vannak, vagy különféle érzést mutatnak, de a végső céljuk ugyanaz, hogy az emberek tetszésének kielégítésék. A 20. század viharos időszak volt, és a századfordulós örömtől, a boldog békeidőtől eltérően, a világháborúk idején a plakátok az egyik legnépszerűbb módja a kormányok üzenetének közvetítésére. Ezek inkább parancsoló vagy ironikus képeket és témákat használtak, több információt tartalmaztak, például az embereket a hadsereghez csatlakozásra vagy a haza támogatására ösztönözzék.19huplakátplakátművészszecesszióArt NouveaupropagandaA plakátművészet a századfordulón és a 20. század első felében海报艺术在世纪之交与二十世纪上半叶DEENK Témalista::MűvészetekHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.