Baczúr, IstvánMester, Gyula2022-05-112022-05-112022-05-10http://hdl.handle.net/2437/333005A vizsgált emberből, hogy amikor elbuknak, vagy nem sikerül teljesíteni, akkor hogyan és milyen reakciót vált ez ki az adott személyből. Honnan tudnak erőt meríteni, megújulni? Van-e olyan környezeti tényező, a belső attitűdök mellett, ami motiválttá tehet? A Debreceni Fazekas Mihály Gimnáziumban egy magasabb vezető történetesen az intézményvezető milyen rálátással, milyen motivációs eszköztárral, vagy milyen kommunikációval tud rávezetni kollégákat a munkavégzés magas nívójának a megtartására. Vannak-e olyan nehézségek egy ilyen nagy múltú iskolában a konstruktív iskolavezetés számára, ami komolyabb problémát okozhat, melynek áthidalására nagyobb rutin szükséges. Vajon hogyan hat az érzelmi intelligenciája a kollégák morális munkavégzésére?44hukonstruktív iskolavezetés, kommunikáció, érzelmi intelligencia, motiváció, tudatosság, vezetésAz intézményvezető kommunikációjának és a motivációjának szerepe a tanári munkaközösségbenDEENK Témalista::Neveléstudomány