Hőgye-Nagy, ÁgnesKapcsa, Henriett2023-05-182023-05-182023-04-02https://hdl.handle.net/2437/353864A vizsgálat során célom az volt, hogy feltárjam, van-e összefüggés, és ha igen, milyen összefüggések állapíthatók meg az ügyfélszolgálati, illetve call centeres munkakörben dolgozók észlelt munkahelyi stresszszintje, elégedettsége, személyiségvonásai és szabadidejükben végzett tevékenységei között, különös tekintettel arra, hogy rendelkeznek-e háziállattal, milyen a viszonyulásuk házikedvencükhöz, milyen gyakran sportolnak és milyen gyakran gondolnak a munkaidő lejárta után munkájukra.31humunkahelyi stresszügyfélszolgálatcall centerÜgyfélszolgálati munkakörben, illetve call centerben dolgozók stresszszintje és elégedettsége személyiségvonások és szabadidős tevékenységek összefüggésébenDEENK Témalista::PszichológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.