Fehér, AndrásPapp, Alexandra2019-11-212019-11-212019http://hdl.handle.net/2437/276603A dolgozatom célja az volt, hogy bemutassam a DEAC férfi felnőtt kosárlabda csapat marketing tevékenységét és sportkommunikációs tevékenységeit. Összességében elmondható, hogy a sportmarketingnek és a sportkommunikációnak a XXI. században nagy szerep jut. A DEAC férfi kosárlabda csapat is törekszik ezeket hatékonyan használni, de van még hova fejlődni, van még mit tanulni. Úgy gondolom, hogy a sportmarketing fejlődésével párhuzamosan a csapat népszerűsége is nőni fog, ezáltal újabb lehetőségek nyílnak ki. Úgy vélem, hogy egy-két éven beül a merchandisenak is jelentős szerep fog jutni a DEAC kosárcsapatánál.57husportmarketingsportkommunikációSportmarketing és kommunikációs lehetőségek a DEAC-nálDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány