Balázs, KatalinKovács, Krisztián2021-05-102021-05-102021-04-14http://hdl.handle.net/2437/309307Vizsgálatom célja, hogy meghatározzam a kattintásvadász reklámok kedvelése és az irántuk tanúsított attitűdöt befolyásoló tényezőket és egy átfogó modellt készítsek. Feltételezésem és elméletek a fogyasztási hajlandóságot befolyásoló tényezők az életkor (Munger, Luca, Nagler és Tucker, 2018), megismerési szükséglet (Cacioppo és Petty, 1982), reklámok iránti általános attitűd (Pollay és Miattal, 1993), diverzív kíváncsiság (Szabó, Révész, Juhász és Inhóf, 2019), nyitottság és extraverzió ((John és Srivastava, 1999).43huReklámKattintásvadászPszichológiaClickbaitMeggyőzésKattintásvadász reklámok iránti attitűdDEENK Témalista::Pszichológia