Polereczki, ZsoltSzűcs, János2015-11-302015-11-302015-11-27http://hdl.handle.net/2437/219945A vállalatok számára a legnagyobb kihívást a piaci verseny jelenti, hiszen az ebben való helytállás határozza meg a vállalakozások jövőjét. A verseny nem boltokban, vagy az interneten zajlik, hanem a potenciális vásárlók fejében. Itt dől el, hogy a fogyasztók a rendelkezésükre álló alternatívák közül hogyan választanak, illetve, hogy a vásárlásra hol, hogyan és mikor kerül sor. Egy vállalat immateriális javai közül az egyik legértékesebb annak márkája. Egy márka értékességéhez elengedhetetlen annak gondos és magas színvonalú menedzselése: tervezést, kreativitást, magas színvonalú marketingprogramot és a márka iránti hosszú távú elkötelezettséget igényel, mindezek alapja pedig kiváló termék vagy szolgáltatás kell, hogy legyen.87humárkabrandszállodaAz Accent Hotels brand piaci ismertségének és branding tevékenységének vizsgálataThe analysis of branding activity and brand awareness of the Accent Hotels brandDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány