Szeghalmy, SzilviaMajor , Ágnes2022-11-212022-11-212022https://hdl.handle.net/2437/341118A mai rohamosan fejlődő világban egyre több inger éri az embereket, éppen ezért olyan nehéz megragadni és lekötni figyelmüket, illetve ez talán fokozottan igaz az új generációkra. Véleményem szerint nagyon fontos és hasznos az egy életen át tartó tanulás gondolata és az idő előrehaladtával ennek jelentősége egyre inkább mérséklődik. A tanulás szeretetét, viszont érdemes fiatal korban megalapozni, hiszen, ha valaki rossz élményekkel és tapasztalatokkal rendelkezik, ezt később sokkal nehezebb visszafordítani. Mindezen információknak és gondolatoknak lehetőségeimhez mérten eleget téve létrehoztam „VilágBajnok” nevű asztali alkalmazásom, mely a Földrajz órán átadott információk elmélyítése és gyakorlása érdekében jött létre. Célközönsége a 7-8. osztályos korosztály, akik számára a kontinensek témakör elsajátítása a cél és ehhez nyújt támogatást a játékos kvízem. Az alkalmazás megvalósításához a Python programozási nyelvet használtam, a webes felület programkódja pedig tartalmaz többek között HTML és PHP mellett JavaScript kódokat is.41huoktatóprogramPythonföldrajzFöldrajzi oktató kvíz fejlesztéseDEENK Témalista::InformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.