Mihály-Karnai, LauraBalogh, Bence2024-06-182024-06-182024-04-23https://hdl.handle.net/2437/373627Manapság kis túlzással már bármit megvehetünk az interneten, legyen az termék vagy szolgáltatás. Ez alapjaiban megváltoztatta a fogyasztók vásárlási szokásait és a vásárlói magatartás. Dolgozatomban bemutatom az elektronikus kereskedelmet egészen az első elektronikus kereskedelmi ügylettől a ma ismert formájáig. Kitérek az elektronikus kereskedelem kezdetleges formáira, fejlődésének főbb mérföldköveire. Továbbá résztvevőin keresztül bemutatom a kialakult elektronikus kereskedelmi modelleket is, különös tekintettel a lehetőségeire és korlátaira. Kutatásom során feltárom a különböző demográfiai csoportok szokásait és magatartásait az online térben történő vásárlás virágkorában.53huelektronikus kereskedelemonline vásárlói szokásokvásárlói magatartásNemzetközi jelentőségű e-kereskedelem vizsgálataKözgazdaságtudomány::GazdaságelemzésHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.