Szigeti, OrsolyaKató, Edda Kitti2014-10-312014-10-312014-10-30http://hdl.handle.net/2437/199570Szakdolgozatom a márkahűséggel és a csokoládé fogyasztási szokásokkal foglalkozik. Célkitűzéseimet tekintve, először is a márkahűség értelmezését szerettem volna megvizsgálni, azt, hogy mit jelent a márkahűség a fogyasztók számára. Ezen kívül szerettem volna megtudni a hűség mértékét a legkedveltebb csokoládé márka iránt, illetve az általános márkahűség mértékét. Az utolsó célom az volt, hogy megismerjem a csokoládé vásárlását befolyásoló tényezőket. Szakdolgozatom elején 4 hipotézist állítottam fel, melyeket próbáltam bebizonyítani. Kutatásom során kiderült, hogy a nők hűségesebbek kedvelt márkájukhoz, mint a férfiak. A fogyasztók többsége íz alapján választ csokoládét. Ezen kívül bebizonyosodott, hogy az alkoholos ízesítésű csokoládét inkább a férfiak részesítik előnyben, illetve az is, hogy a fogyasztók körében a Milka a legismertebb csokoládé márka.62humárkahűségcsokoládé fogyasztásMárkahűség és csokoládé fogyasztási szokások vizsgálataExamination of brand loyalty and chocolate consumer habitsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing