Balázs-Földi, EmeseFejes, Petra2024-06-172024-06-172024-04-08https://hdl.handle.net/2437/373002A szakdolgozat a team-munka meglétét vizsgálja az oktatásban. A kutatás a magyar és finn pedagógusok, gyógypedagógusok körében zajlott.. A dolgozat célja az volt, hogy felmérje a Magyarországon és Finnországban megvalósuló team-munka hasonlóságait és különbségeit. Emellett, az együttműködésben résztvevő szakembereket és a megjelenő problémákat is vizsgálja. Végül kitér az integrációval és inklúzióval kapcsolatos kérdésekre is.69huteam-munkagyógypedagógusintegrációinklúzióTeam-munka a pedagógiai és gyógypedagógiai tevékenységbenMagyar és finn szakemberek együttműködésének vizsgálata az oktatás területénNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.