Orbán, Réka2021-08-132021-08-132015-06-30Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, Évf. 1 szám 2 (2015) , 81-86https://hdl.handle.net/2437/321217This study presents the Sindelar-Zsoldos program through a case study of an elementary school boy with learning difficulties. The theoretical part is focused on the cognitive structure of the learning of disabled students. The methodological part emphasizes that if the cognitive architecture is harmonized, then even a child with learning difficulties can be successful in school and full inclusion is possible.Jelen tanulmány a Sindelar-Zsoldos program alkalmazását mutatja be egy tanulásban akadályozott elemi osztályos gyermek esettanulmányán keresztül. Az elméleti rész a tanulásban akadályozott tanulók kognitív struktúrájára fókuszál. A módszertani rész azt fejti ki, hogy ha a kognitív struktúra harmonikus, akkor egy tanulásban akadályozott gyermek is sikeres lehet az iskolában és a teljes inklúzió lehetségessé válik.application/pdfcognitive developmentcognitive skillsSindelar-Zsoldos programkognitív fejlesztéskognitív képességekSindelar-Zsoldos programTANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT GYERMEKEK KOGNITÍV FEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEIfolyóiratcikkOpen Access2015https://doi.org/10.18458/KB.2015.2.81Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat21Különleges Bánásmód2498-5368