Nagy, Adrián SzilárdSzilágyi, Mihály2013-05-132013-05-1320132013-05-13http://hdl.handle.net/2437/167978Dolgozatomban a Mc Donald's marketing tevékenységét elemeztem, valamint a médiában való jelenlétét.Dolgozatom első részét a szakirodalom átfogó elemzése képzi. A következő nagy fejezetben bemutattam magát a vállalatot.Ezt követően bemutattam hogy miként népszerűsíti magát a gyorsétterem, milyen hirdetési felületeken van jelen. Dolgozatomat kérdőívvel egészítettem ki, melynek segítségével elsősorban arra kaptam választ, hogy megvannak e elégedve az emberek a hirdetésekkel.Ezt követően levontam következtetéseimet és összefoglaltam dolgozatomat.63humarketinggyorsétteremreklámelemzéshirdetési felületekmédiaA Mc Donald's marketing tevékenységének elemzése a médiábanMc Donald's marketing activity analysis in the mediaDEENK Témalista::Társadalomtudományok