Fazekas, BalázsBárdos, Flóra2018-10-262018-10-262018-10-25http://hdl.handle.net/2437/258098Szakdolgozatomban arra kerestem választ, hogy a hagyományos banki szolgáltatások és a Fintech startupok hogyan viszonyulnak egymáshoz, a fogyasztók mennyire nyitottak egyik illetve másik iránt, valamint, hogy a Fintech szolgáltatók térnyerése milyen hatással van a bankszektor különböző területeire. A szakdolgozat hipotézisének vizsgálata az Y és Z generációra vetül. Vannak, akik szerint az új innováció alapjaiban változtatja meg a jelenlegi pénzügyi rendszert. Vannak, akik szerint rendkívül kockázatos beengedni ezeket a vállalkozásokat a mindennapokba és vannak, akik a Fintech startupokban látják a jelenlegi pénzügyi rendszer nehézségeinek megoldását.55huFintechstartuphagyományos banki szolgáltatásY generációZ generációAz új mindig jobb? – A hagyományos banki szolgáltatások és a Fintech startupokIs the new always better? – Traditional banking services and Fintech startupsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány