Fehér, AndrásGál, Zsolt2015-05-192015-05-192015-04-30http://hdl.handle.net/2437/213357Dolgozatomban a hazai illetve külföldi reklámszektor marketingkommunikációs tevékenységét elemeztem primer és szekunder adatgyűjtés segítségével. Fő célkitűzésként szerepelt: - az emberek kreatív, ötletes reklámok iránti viselkedésének vizsgálata; - digitális reklámok változásának vizsgálata a közeljövőben a hagyományos reklámeszközökhöz képest; - a vállalkozások kizárólag az online marketing eszközökre épített kommunikációs kampányai sikerességének vizsgálata; - annak vizsgálata, hogy a kreatív out of home reklámok alkalmazása mennyire megfizethető KKV szektor szereplői számára.56huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországkreatívout of homeonlinereklámozásKreatív out of home és online reklámozás bemutatása egy hazai reklámügynökség példáján keresztülPresenting the creative out of home and online advertising through a Hungarian ad agency's exampleDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány