Nagy-Pető, Dorka, T.Fehér, AndrásSzakály, Zoltán2020-07-092020-07-092020Táplálkozásmarketing. -7 : 1 (2020), p. 39-55. -Táplálkozásmarketing. - 2064-8839. - 2631-13802064-88392631-1380http://hdl.handle.net/2437/291038Az egészségvédő élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdök vizsgálatafolyóiratcikkopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM086942TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/03_Pet%C5%91-et-al_Az-eg%C3%A9szs%C3%A9gv%C3%A9d%C5%91-%C3%A9lelmiszerekkel-kapcsolatos-fogyaszt%C3%B3i-attit%C5%B1d%C3%B6k-vizsg%C3%A1lata.pdfDebreceni Egyetemhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/7/1/32020-07-11