Kenyeres, AttilaTóth, Attila Mihály2017-06-062017-06-062015-03-15http://hdl.handle.net/2437/241413Dolgozatomban arra keresem a választ, hogy a szakirodalom alapján milyen formájú tanulásnak tekinthető a televízióból történő tanulás, azon belül is az a fajta –adott esetben spontán módon megvalósuló- tanulás, amely nem iskolai keretek között, hanem a mindennapokban, a megszokott aktivitások sorába illeszkedő televízió nézés közben jön létre. A dolgozat a témában általam fellelt szakirodalom minél szélesebb körű elemzése alapján kíván áttekintést tenni, valamint rendszerezni és logikailag csoportosítani a többféle tudományos publikációban fellelhető szerteágazó elméleti megállapításokat, azokból egy egységesebb keretet felvázolni.39hutelevízióinformálistanulásfelnőttképzésA televízió szerepe a felnőttek mindennapos tanulásábanDEENK Témalista::Neveléstudomány::Felnőttnevelés