Tamásiné Dsupin, BorbálaKárolyi-Nagy , Orsolya2025-06-122025-06-122025-04-05https://hdl.handle.net/2437/391535A dolgozat vizsgálja, hogy Mándok városában, hogyan jelennek meg a népszokások és népi hagyományok, és hogyan történik ezen értékek megőrzése, illetve továbbadása a fiatalabb generációknak a Mándoki Gyermekkert Óvoda és Bölcsőde példáján keresztül. A dolgozatban ismertetésre kerültek az óvodai neveléshez kapcsolódó néprajzi definíciók, illetve az óvodák zenei nevelésének kiemelt szerepe Magyarországon. Az ezt követő részekben a város bemutatása, valamint az óvodai jeles napi szokásai, hagyományai és értékteremtő programjai is. Legvégül pedig az intézménybe járó gyerekek szüleinek kitöltött kérdőívei kerülnek elemzésre.65huhagyományértékőrző- és teremtő programokMándok településértékőrzőHagyomány és közösségMándok település hagyományának, elsődlegesen zenei értékörző- és teremtő programjainak bemutatásaTradition and communityNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.