Mondok , AnitaNagy, Natália2022-11-022022-11-022022-10-24https://hdl.handle.net/2437/338678A szakdolgozatomban a közösségi média hatását vizsgáltam az Y-és a Z-generációs turistáknál. Napjainkban az egyre inkább feltörekvő média egyre nagyobb hatással bír az utazások szervezésében. A dolgozatomban választ kapunk a különböző közösségi platformok jelentősségére, az influencerekre és azok feltörekvéseikre, valamint hogy milyen eltérések lehetnek az általam vizsgált két generációk között, utazási szokásaikban, a közössési média használatában. Kétféle kutatást alkalmaztam a pontosabb eredmények elérésének érdekében, online kérdőívet és mélyinterjút. A szakdolgozatom végén javaslatokat is tettem az általam elért kutatási eredmények alapján a különböző turisztikai szolgáltatóknak.49huKözösségi médiaY-generációZ-generációA közösségi média hatása az Y- illetve Z-generációs turistákraThe impact of social media on generation Y and generation Z touristsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány