Fehér, AndrásSoós, MihálySzakály, Zoltán2016-10-272016-10-272014Táplálkozásmarketing. -1 : 1-2 (2014), p. 29-38. -Táplálkozásmarketing. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/231376Az élelmiszer-fogyasztói magatartás vizsgálata online környezetben: létezik-e hazánkban a digitális élelmiszerfogyasztó?folyóiratcikkopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM065986TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://www.econ.unideb.hu/images/dokumentumok/T%C3%A1pl%C3%A1lkoz%C3%A1smarketing_fi/2014_I_1_2/03_Feh%C3%A9r_A._-_So%C3%B3s_M._-_Szak%C3%A1ly_Z._Az_%C3%A9lelmiszer-fogyaszt%C3%B3i_magatart%C3%A1s_vizsg%C3%A1lata_online_k%C3%B6rnyezetben_L%C3%A9tezik-e_haz%C3%A1nkban_digit%C3%A1lis_%C3%A9lelmiszerfogyaszt%C3%B3.pdfDebreceni Egyetemi Kiadóhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/1/1-2/32021-05-21