Abuczki, MariannaBlaner, Bianka2025-06-192025-06-192025https://hdl.handle.net/2437/393373A dolgozat középpontjában az áll, miként terjedt el a koreai popkultúra – különösen a K-pop és a K-dráma – a magyar fiatalok körében, és milyen szerepet játszik mindez identitásuk és kulturális fogyasztásuk formálásában. Primer kutatási módszer segítségével mélyebb betekintést nyerhetünk a rajongói közösségek működésébe. A vizsgálat során feltártam, hogy a Hallyu különböző iparágai milyen hatással vannak a fogyasztói magatartásra. Fontos, hogyan járul hozzá a gasztronómia, a szépségipar a vásárlási folyamatainkhoz, továbbá hogyan formálják a viselkedési mintákat. A dolgozat arra is kitér, a zene- és filmiparban látható tevékenységek mennyire játszanak befolyási szerepet a vásárlási döntéseinkben. Megvizsgálásra került az is, miként formálja a hullám az utazással kapcsolatos prefenciáinkat.57huHallyuk-popKoreaA Hallyu (Koreai Hullám) Nemzetközi HatásaKultúratudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.