Fehér, AndrásHortobágyi-Szabó, Piroska Lejla2023-04-262023-04-262023-04-25https://hdl.handle.net/2437/350885Diplomadolgozatom témája egy autóipari nagyvállalat növekedése kiválasztott projekten keresztül. A dolgozat célja, hogy a bevezetésben megfogalmazott kutatási kérdésekre választ kapjak. Ezek a kérdések a „business development” terület szükségessége és hasznossága, az árajánlat jelentősége, illetve a vállalat növekedése a projekt által. A primer kutatásom alapját 3 szakértői interjú képezte, melyet az üzletfejlesztési-, értékesítési területtel és a vállalat műszaki igazgatójával készítettem el. Az esettanulmányom fókuszában az állt, hogy az interjúk segítségével felépítsem a projektet. A dolgozatomban bemutatom, hogy a vállalat hogyan tudott növekedni a kiválasztott projekt által. A kutatásom során arra a következtetésre jutottam, hogy egy ilyen nagyvállalatnak mindenképpen szüksége van egy külön üzletfejlesztő területre, akik csak az új üzletek szerzésével foglalkoznak, illetve az elemzett projekt eleget tett a vállalat növekedésének kérdésében.51huautóiparprojektmenedzsmentüzletfejlesztésAutóipari nagyvállalat növekedése a BMW FAAR projekten keresztülGrowth of a large automotive company through the BMW FAAR projectDEENK Témalista::Közgazdaságtudományrestricted