Újné Pethő, AndreaEndes, Ilona2017-01-092017-01-092016-12-18http://hdl.handle.net/2437/233765Az iskolai tanítási-tanulási folyamatban a textualitás a tankönyvi illusztrációk révén sosem volt ugyan kizárólagos, azonban az utóbbi évtizedek technológiai fejlődésének köszönhetően egyre erősebb mértékben engedett teret a vizualitásnak. A modern óravázlatok tervezésekor elengedhetetlenül nagy szerepet kap a vizualitás, illetve egyre nagyobb támogatottságot élvez az audio-vizuális és IKT eszközök használata is. A szakdolgozat célja tömören bemutatni elméleteimet a vizualitás és eszközei potenciáljának a lehető legnagyobb kihasználásáról a tanárjelöltként tapasztaltak fényében (a gyakorlóhelyeken rendelkezésre álló IKT eszközöket figyelembe véve); használatuknak a tanulók életkori sajátosságaihoz való igazításának lehetőségeit illetve a tanulási folyamatra való hatásukat.27huvizualitásirodalomtanításképi gondolkodásvizuális elemz-generációprojektmunkakompetenciafejlesztésVizualitás az irodalomtanításbanDEENK Témalista::Irodalomtudomány