Erdey, LászlóSzuromi, Péter2007-01-122007-01-1220062007-01-12http://hdl.handle.net/2437/581A dolgozatban ismertetésre kerülnek az on-line marketing különböző területei, kiemelt tekintettel az úgynevezett ajánlórendszerek. Az ajánlórendszerek segítségével személyre szabott ajánlatokat lehet eljutattni a célszemélynek, különösen az ízlésfüggő termékek esetén. Ismertetem a rendszer működési elvét, feldolgozott jeleit, a feldolgozás folyamatát, és az outputokat, ami a tulajdonképpeni ajánlat. Megvizsgálom a lehetséges további fejlődését az ajánlórendszereknek, valamint a hozzájuk kapcsolódó jogi kérdéseket.563502878 bytesapplication/pdfhuA kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatókon-line marketingcollaborative filteringajánlórendszerekdirekt marketingAz ajánlórendszerek alkalmazása az on-line marketingbenInternet marketingip