Fehér, AndrásVadász, Tamás2019-10-282019-10-282019-10-25http://hdl.handle.net/2437/275186Szakdolgozatomban a 2019-ben működő keresőoptimalizálási gyakorlatokat mutattam be, először a szakirodalmi áttekintésemben általánosságban, majd primer kutatásom során a Gyerekruha Klub Webáruház élő példáján keresztül egy esettanulmány formájában. A szakirodalmi áttekintésemet a magyar e-kereskedelem 2019-es helyzetének bemutatásával kezdtem, majd a keresőoptimalizálás (SEO) három nagy kategóriáját, a technikai SEO-t, on-page SEO-t és az off-page SEO-t mutattam be részletesen. Ezt követően a Google saját eszközeit részleteztem, amik keresőoptimalizálásra használhatók. Zárásként pedig a tiltott - azaz a fekete-kalapos - SEO technikára hoztam példákat. A primer kutatásomat úgy építettem fel, hogy a szakirodalmi áttekintésben már felvázolt technikai és on-page SEO fejezetekbe tartozó tevékenységeket tartalmazzon, az esettanulmányban vizsgált és módosított webáruház egészére vonatkozóan.57hukeresőoptimalizálásSEOorganikus forgalomA keresőoptimalizálás alapjai és bemutatása egy webáruházon keresztülThe basics of Search Engine Optimisation and it’s presentation through a webshopDEENK Témalista::Informatika