Oláh, JuditDombi, Márton2013-11-222013-11-222013-11-202013-11-22http://hdl.handle.net/2437/176910A diplomadolgozatban szeretnék kitérni az ellátási láncra, a kiszervezésre és a marketing-logisztikára általában. Szeretném bemutatni, hogy elméletileg hogyan néz ki egy ilyen kiskereskedő-ügynökség kapcsolat, hogy egy ellátási lánc, amelyben két stratégiai partner működik együtt közös cél érdekében úgy, hogy a beszállító kiszervezett tevékenységet lát el. Ezzel szeretném szembeállítani a hétköznapi valóságot, amely számos ponton lehetetlenné teszi azt, hogy a fentiek egyáltalán értelmezhetőek legyenek. Ezt esettanulmánnyal és mélyinterjúval támasztom alá. Végül szeretnék egy olyan koncepciót vázolni, amely bemutatja, hogy ilyen felállásban hogyan lenne érdemes együttműködni. Ez a koncepció érinti a szervezeti egységeket, a partnerkapcsolat ismérveit és a felek elvégzendő feladatait.48humarketinglogisztikaA kiskereskedelmi marketing kiszervezésének létjogosultságaReason for existence of outsourced retail marketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing