Bujdosó, GyöngyiArdai, Sándor2018-05-182018-05-182018-05-17http://hdl.handle.net/2437/252428Életünket teljesen átszövik az infokommunikációs eszközök. A mai gyerekeknek már természetes a mobiltelefon, a tablet, a számítógép használata. A tanítási órákon is egyre gyakrabban jelennek meg az IKT eszközök. Iskolám a TÁMOP 4-1-2-E-15/1/KONV-2015 pályázat keretében, és a Ricoh Learning Servie (RLS-U041) támogatásával egy projektorokkal, táblagépekkel és egy „learning table”-lel felszerelt tantermet kapott. Ezt a termet, mi egyszerűen csak „okosteremnek” neveztük el. Gyakorló iskolában tanítok, és fontosnak tartom, hogy a mentor kollégáim megismerjék ezeket az eszközöket, és ez irányú tudásukat továbbadják a náluk gyakorlaton lévő tanárjelölteknek is. Szakdolgozatomban bemutatom, hogy az „okosterem” milyen lehetőségeket kínál a számukra. Kutatásomban arra voltam kíváncsi, hogyan viszonyulnak a kollégáim a teremhez, tanítási módszereik mennyire illeszkednek az „okosteremhez”. Oktatási segédanyagaimmal hathatós segítséget szeretnék nyújtani a terem hatékony használatához.75humentorokosteremAz "Okosterem" lehetőségei mentorok és metoráltjaik számáraDEENK Témalista::Informatika