Csapóné Dr. Riskó, Tünde gyöngyiTóth, Kornél2013-11-282013-11-2820132013-11-28http://hdl.handle.net/2437/177147Szakdolgozatom készítése során meghatároztam a kis- és középvállalkozások fogalmát illetve legfőbb jellemzőit is. Vizsgáltam a kis- és középvállalkozások menedzsmentjét és az ezzel kapcsolatos problémákat, piaci helyzetét azon belül is a banki hitellel rendelkező vállalatok arányát. Vizsgáltam továbbá hogy milyen hatást gyakorolt a 2008-ban kirobbant gazdasági világválság a cégek működésére valamint az alkalmazotti létszámaikra. Továbbá foglalkoztam a marketing fogalmával és jelentőségével, marketing stratégiák meghatározásával valamint a kkv-k helyzetét meghatározó piaci elemekkel. Ezek mellet vizsgáltam még a kis- és középvállalkozások marketingjét Magyarországon valamint ezen vállalkozások marketing stratégiáit50huKis- és középvállalkozásokgazdasági helyzetKKVKKV Marketingmélyinterjúgazdasági helyzetKis- és középvállalkozások gazdasági helyzete és marketing stratégiája MagyarországonEconomic situation and marketing strategy of small and medium sized companies in HungaryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::VállalatgazdaságtanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketingno_restriction