Kun, András IstvánSvantner, Bernadett2011-11-032011-11-0320112011-11-03http://hdl.handle.net/2437/117157A dolgozat célja az internetes közösségi oldalak munkaerő-piaci szerepének vizsgálata. A munkaerőpiacra, az emberi erőforrás menedzsmentre, a toborzásra és az álláskeresésre vonatkozó elméleti témák áttekintése után azok aktuális szakirodalmi forrásokkal való összevetése következik. Bemutatásra kerülnek a Facebookon és az IWIW-en elérhető álláskeresési lehetőségek, majd az iwiw.hu aprója alapján elvégzett kutatás eredményeit ismertetem. Ez megmutatja, hogy a toborzásban és az álláskeresésben milyen szerepet tölt be aválaszadóknál a közösségi média és az IWIW oldala.65huközösségi oldaltoborzásálláskeresésAz internetes közösségi oldalak munkaerő-piaci szerepeAz IWIW és a Facebook alapjánDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment