Czeglédy, IstvánKanál, Enikő2007-01-252007-01-2520042007-01-25http://hdl.handle.net/2437/812Témaválasztásom oka, hogy az iskolában, ahol dolgozom, nagyon sok gyerek van, akinek hiányosságai vannak, és ezek megnehezítik a továbbhaladását a tananyagban. Szakdolgozatomban nem receptek szerepelnek a felzárkóztatás eseteire, hanem megpróbálom összegyűjteni a hiányosság kialakulásának lehetséges okait hogyan megállapítani egy adott évfolyam, egy adott témakörön belül a diákoknak mi okoz nehézséget. Megvizsgálom, mi okozza ezt a hibát, és hogyan lehet azt kiküszöbölni. A rendelkezésemre álló irodalmak alapján megpróbáltam összegyűjteni az algebrában azokat a részeket, amelyek tanítása során óvatosnak, figyelmesnek, és nem utolsó sorban é türelmesnek kell lenni.65691659 bytesapplication/pdfhugondolkodáshátrányos helyzetmérésfelzárkóztatás megoldhatóságaFelzárkóztatás prolematikája a matematika tanításbanDEENK Témalista::NeveléstudományDEENK Témalista::Matematikaip