Péter-Szarka, SzilviaGyőri, Zsófia2014-05-032014-05-032014-03-292014-05-03http://hdl.handle.net/2437/190963Az idegennyelv-tanulási motiváció énképpel és szorongással való összefüggéseinek vizsgálata a műhelymunkám témája. E változók kapcsolatát középiskolások körében vizsgáltam. A nyelvi előkészítős és nem nyelvi előkészítős osztályok között feltételezett különbségeket próbáltam alátámasztani a vizsgálatomban, az idegennyelv-tanulási motiváció, az énkép és a szorongás tekintetében.50huidegennyelv-tanulási motivációénképszorongásAz idegennyelv-tanulási motiváció, az énkép és a szorongás kapcsolata középiskolai tanulók körébenA parasomniák és az extraverzió-introverzió kapcsolataA társas támogatás és a gyásszal való megküzdés kapcsolataA kódváltás jelensége kétnyelvűeknél az érzelmek tükrébenDEENK Témalista::Pszichológia::Pedagógiai pszichológiano_restriction