Fézer, TamásAsztalos, János2010-03-292010-03-2920102010-03-29http://hdl.handle.net/2437/93117Dolgozatom témája az elektronikus kereskedelem, annak is Business to Customer szegmense, tehát a fogyasztóknak történő online értékesítés. A magyarországi internetes áruházak forgalma dinamikusan növekedett az elmúlt években, az igazi áttöréshez azonban hiányzik a fogyasztói bizalom. Ezt a bizalmat a szabályozások és a piaci szereplők együttesen teremthetik meg. Dolgozatomban bemutatom az e-kereskedelem hazai szabályozását, kiemelt figyelmet fordítva a fogyasztóvédelmi előírásokra és azok gyakorlati érvényesülésére.55huelektronikus kereskedelemfogyasztóvédelemwebáruházElektronikus kereskedelem és fogyasztóvédelemDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Közgazdasági jog