Tomán, HenriettaLovas, Szabolcs2020-12-022020-12-022020-12-02http://hdl.handle.net/2437/299181Manapság gyakori, hogy egy online elérhető termék adatlap kimerül néhány fényképben és némi szöveges adatban. A mondatokká formált szöveges adatok és a kereshető, szűrhető, összehasonlítható adatok hiánytalansága nélkülözhetetlen a keresőmotorok számára. Ez a két dolog amit egy kereső̋ szolgáltatás ma felismer, értelmez és segít a vevőnek eljutnia egy boltig. Gyakran a vevők sincsenek tisztában azzal, hogy mit szeretnének, így szubjektív szempontokat határoznak meg, hogy mit vásárolnának és az eredménytelen keresés után inkább újra egy keresőmotornál kötnek ki és ellátogatnak a következő̋ weboldalra. Kutatásom során kínálati réseket, esetleg piaci réseket kerestem, valamint azt vizsgáltam, hogy érdemesebb-e egy témakörre specializálódni vagy termékpalettát növelni.38hue-commercebig datavizualizációNagy mennyiségű adat vizualizációja e-commerce rendszerek továbbfejlesztéséreDEENK Témalista::Informatika::Komputergrafika