Engler, ÁgnesKerékgyártó, Csaba Sándor2017-05-312017-05-312017-05-31http://hdl.handle.net/2437/241201Dolgozatom témaválasztásánál meghatározó szempont volt a színházban szerzett másfél évtizedes tapasztalatom. A színház sok szempontból tálcán kínálja fel a lehetőséget a kutatásra, számomra a színházi világon belül létrejövő tanulási utak bizonyultak a legérdekesebb vizsgálati terepnek. A tanuló szervezet fogalma még csak néhány évtizede került a köztudatba, de hatásait és eredményeit tekintve az egyik - ha nem a legjobb - szervezetfejlesztési módszer. Egy szervezet, ha minőségi szolgáltatást szeretne nyújtani, minél jobb piaci pozíciót szeretne elérni, folyamatosan fejlődnie, fejlesztenie kell, amit napjainkban egyre inkább nem a megvett, legyártott technológiákban, hanem az emberi erőforrás minőségében, az emberi tudástőkén alapul.47huszínháztanuló szervezetandragógiaDebreceni EgyetemA színház mint tanuló szervezetDEENK Témalista::Neveléstudomány