Balogh, RenátóRimóczi, János István2025-06-182025-06-182025-05-03https://hdl.handle.net/2437/393250A szakdolgozatom témája a sportszergyártói piac, ezen belül a két piacvezető vállalat az Adidas és a Nike, illetve a márkaválasztási szokások és az ezeket befolyásoló tényezők. A fő célja a kutatásomnak az, hogy megtudjam mely tényezők befolyásolják legjobban a fogyasztókat egy termék megvásárlása esetén. A másik kérdés amire a választ kerestem, hogy melyek a legnépszerűbb márkák hazánkban, és az emberek mennyire elégedettek egy-egy márkával, mennyit hajlandóak fizetni egyes termékekért. A kevésbé népszerű márkák megítélése is foglalkoztatott, így a dolgozatomban ezek a sportszergyártók is megjelennek.45huAdidasNikeFogyasztói magatartásSporszergyártókAz Adidas és a Nike a sportszergyártói piacon: márkaválasztási szokások és befolyásoló tényezőkAdidas and Nike in the sportswear market: brand choice patterns and influencing factorsKözgazdaságtudomány::GazdaságelemzésHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.