Németh, Nóra VeronikaSzállási, Éva Vivien2016-04-012016-04-012016-03-31http://hdl.handle.net/2437/223006A szakdolgozat elején az a kérdést fogalmazódik meg, hogy milyen elvárások támaszthatók a kollégiumi mentortanárokkal szemben, valamint melyek a jó kollégiumi mentortanár ismertetőjegyei. Az első részben általánosságban gyűjtöttük össze azokat a tudnivalók, melyek a mentoráláshoz szükségesek. Az ilyen jellegű információk képezik a kollégiumi mentori munka alapjait is. A második részben bontottuk ki a kollégiumi területre vonatkozó speciális mentori ismereteket, esettanulmánnyal alátámasztva. Az alkalmazott kutatási módszerekhez és eszközökhöz tartoznak a vonatkozó rendeletek és törvények áttekintése, nemzetközi és hazai szakirodalom kutatás mentortanári és kollégiumi mentori tekintetben. Megtörtént a Gulyás Pál Kollégium és fő dokumentumainak vizsgálata SWOT analízissel kiegészítve, mint háttérintézmény a kollégiumi mentori munkához. Mindezt belehelyeztük a pedagógus életpálya-modell rendszerébe.76huCC0 1.0 Universalkollégiumi mentortanára nevelőtanár munkakörekollégiumi nevelésmentorálástanárképzésgyakornokegyüttműködéséletpálya-modellminősítésMentortanári elvárások kollégiumi területen, avagy a jó kollégiumi mentortanár ismertetőjegyei--DEENK Témalista::Neveléstudomány