Nyakóné Juhász, KatalinVígh, Tiborné2007-01-252007-01-2520042007-01-25http://hdl.handle.net/2437/815Az informatikaoktatásnak értelemszerűen az eszköze a számítógép. A munkám folyamán fontosnak tartom, hogy a gyerekek megismerjék a számítógép alkalmazásának minden olyan területét, amellyel az életben is találkozhatnak, s azt is, hogy a mindennapokból vett gyakorlati példákon keresztül figyeljék meg és gyakorolják a különböző alkalmazói szoftverek használatát. Minden évben és minden évfolyamon készítünk üdvözlőlapot karácsonyra, nőnapra, húsvétra, anyáknapjára, plakátokat a különböző rendezvényekre, a nyolcadikosokkal, pedig osztályátlagot számító, osztálypénztárt nyilvántartó táblázatokat. A számítógépek az oktatás más területén is egyre több szerepben jelennek meg. Velük az olyan jelenségek is szemléltethetők, amelyek egyébként nem vagy csak nagy költséggel idézhetők elő. Mindamellett az időigényes melléktevékenységeket a számítógéppel végeztetve idő és energia szabadul fel a tanár és a diák részéről egyaránt, s ez idő alatt oda lehet figyelni a megfelelő személyes tanár-diák viszony kialakítására. Sokan úgy vélekednek, hogy a számítógép személytelenné teszi az oktatást, holott az okos, céltudatos használata éppen azt segíti elő, hogy minél több időt fordíthassunk a tanulókra.6013577187 bytesapplication/pdfhumultimédiaCD-ROMoktató CDoktatásiskolaújságA multimédia alkalmazása az általános iskolábanDEENK Témalista::Informatika::Informatikai hálózatokDEENK Témalista::Informatika::Informatikai rendszerekip