Katonáné Kovács, JuditÖkrös, Lilla Csilla2012-11-202012-11-2020122012-11-20http://hdl.handle.net/2437/152199Szakdolgozatomban olyan kérdésekre keresem a választ, amelyek megfogalmazódtak bennem mind a szakirodalom feldolgozásánál, mind a szakdolgozat konzultációk alkalmával. Munkám során kérdésként fogalmazódott meg bennem, megjelennek-e a hazai borok a debreceni szállodák marketingtevékenységében, illetőleg a hazai borok értékesítésével erősítik-e a szállodák a helyi gazdaságot. Dolgozatomban kitérek arra is, hogy az általam vizsgált hat debreceni szállodában a vendégeknek van-e lehetősége ajándékvásárlásra, milyen típusú borokat találhatunk az itallapon, honnan szerzik be a borokat, továbbá a vendégeknek van- e lehetősége különböző boros rendezvényeken, például szervezett borkóstoló az étteremben, vagy különböző borrégiókba történő egy napos kirándulásokon, való részvételre. Ezenkívül a fogyasztók oldaláról is szeretném megközelíteni, vizsgálom a borral és gasztronómiával kapcsolatos képüket, véleményüket.69huborturizmusmagyar borokmarketingDebrecenszállodaturizmusA debreceni szállodák vizsgálata a borturizmus és a magyar borok perspektívájábólExamination of Debrecen hotels from the perspective of wine tourism and Hungarian winesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány