Páskuné Kiss, JuditVékás, Johanna2024-06-202024-06-202024https://hdl.handle.net/2437/374387Minden ember életének jelentős részét tölti a közoktatásban. Éppen ezért úgy gondolom, hogy fontos beszélni arról, hogyan tehetjük ezeket az éveket minél jobbá. Dolgozatomban vizsgálni fogom egy adott iskola tanulóinak iskolai kötődését, annak különböző faktorait, illetve a tanulmányi flow-élményt. Kitérek arra az aspektusra, hogy az iskolában való szakkörre járás hogyan befolyásolja a fenti tényezőket. Külön figyelmet szentelek annak, hogy az iskola területén zenei tevékenységre járó diákoknak magasabb lesz-e az iskolai kötődésük és a flow állapotuk. A mintát 6-7. osztályos tanulók alkotják.50huiskolai kötődésflowáramlat élményextrakurrikulárisIskolai kötődés és tanulmányi flow kapcsolata az extrakurrikuláris tevékenységek tükrébenPszichológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.