Varga, LeventeKuczera, Judit2011-10-212011-10-2120112011-10-21http://hdl.handle.net/2437/115251Dolgozatom témája a Magyar Hipermarket Kft. (Cora) által alkalmazott Biazlomkártya használata, szerepe és fontossága. Ezen belül kitérek a hűségkártyák lényegére, aktualitására. A Nyugdíjas és a Nagycsaládos kártyák is helyet kaptak dolgozatomban. Kérdőíves vizsgálatom segítségével kiértékeltem az embereknek a Bizalomkártyával való viszonyát és megállapítottam, hogy ezek a fajta kártyák egyre jobban elterjedtek és nagyon sokan veszik igénybe az így kapható kedvezményeket.56huMagyar Hipermarket Kft.BizalomkártyaNagycsaládos kártyaNyugdíjas kártyaPontgyűjtésHűségkártyaA Bizalomkártya, mint marketing eszköz szerepe egy Hipermarket működésébenDEENK Témalista::Társadalomtudományok