Fodor, PéterCsomós, Eszter2015-04-162015-04-162015http://hdl.handle.net/2437/209487Dolgozatom a Procter and Gamble olimpiai reklámkampányáról szól, mely a 2012-es Londoni Olimpia alatt kialakult social games harmadik helyezettje lett. Ezt a folyamatot vizsgáltam kutatásom során. Arra voltam kíváncsi, hogy egy olyan cégnek, mint a P&G, hogyan sikerült egy ilyen reklámfilmmel (Best Job) elnyernie a harmadik helyezést a már fent említett social games nevű játékban. Fel akartam mérni, hogy ez a három évvel ezelőtt készített reklám mennyire ismert még napjainkban, illetve, hogy kiben hogyan ragadt meg az üzenete. Valamint, azt kutattam, hogy akkor, három éve miként sikerült úgy propagálnia magát a cégnek, hogy ekkora aktivitást generáljon magának a közösségi médiában. Kutatásom eredménye az volt, hogy a Procter and Gamble-nek volt a legsikeresebb és hathatósabb kampánya a Játékok alatt, melynek hatása a mai napig tart. A P&G számára annak szükségessége, hogy megnyerje a versenyt mondhatni mellékessé vált, hiszen a vállalat propagálása sikeres volt a közösségi oldalakon. A kutatás különleges tapasztalat volt számomra, mert egy olyan cég kampányát tanulmányozhattam, amely az „emberektől embereknek” stratégiát követte, amely véleményem szerint a leghatékonyabb módszer, hiszen nem a vállalat akarja célzatosan eladni magát, hanem a vásárlóival, felhasználóival propagáltatja a céget.28huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországP&GolimpiareklámKöszi Anyu!A Procter and Gamble olimpiai reklámkampányának elemzéseDEENK Témalista::Társadalomtudományok