Gilányi, Attila LászlóVarga, Márk Örs2025-02-222025-02-222024-11-07https://hdl.handle.net/2437/387345A projektem a virtuális valóság (VR) technológiájának alkalmazását vizsgálja az építészet területén. A cél egy minél élethűbb élményt biztosítása a felhasználó számára, lehetősége legyen interaktív kapcsolatba lépni a lakásban található elemekkel, az építési munkálatok megkezdése előtt. A projekt során AutoCAD, Blender és Unity szoftverekkel dolgoztam. Szakdolgozat folyamán egy építőmérnökkel működtem együtt, egy minél pontosabb eredmény elérése érdekében. A végeredmény egy valósághű VR élmény, amely segíti a felhasználót a lakás megtekintésében és a változtatások gyors elvégzésében. A projekt során megoldást nyújtok különböző szoftver problémák és hibák kiküszöbölésére is. Eredményeim alapján a VR technológia jelentős mértékben növeli a tervezés hatékonyságát.45huVirtuális valóságModellezés BlenderbenVirtuális valóság UnitybenVirtuális valóság az építészetbenInformatika::KomputergrafikaInformatika::Műszaki informatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.