Siklós, BalázsReha, Melinda Júlia2007-07-122007-07-1220072007-07-12http://hdl.handle.net/2437/2574A nonprofit szektor behatárolása, marketingkommunikációja és forrásszerzési lehetőségei. A társadalmi marketing elméleti bemutatása, célközönségének meghatározása és motiválása. A nonprofit szervezetek néhány gazdasági elmélete, tevékenységüknek ellenőrzése, a nonprofit szektor Magyarországon. A nonprofit és fórprofit szervezetek közös és megkülönböztető vonásai. Dohányzáselleni kampányok: a dohányzásellenőrzés gazdaságtana, a gyerekek és a dohányzás, az Európai Unió és a dohányzáselleni harc, Nemdohányzó Világnap, néhány sikeres dohányelleni kampány bemutatása képekkel. Kampányok a biztonságosabb közlekedésért: a közúti balesetek valósága, a közlekedésbiztonsági kampányok általánosságban, gyermekek a közlekedésben, az alkohol, a drog, a fáradság és a mobilok összeférhetetlensége a vezetéssel.671429666 bytesapplication/pdfhutársadalom marketingbiztonságos közlekedéskampányokTársadalmi marketingEgy egészségesebb és biztonságosabb életértMarketingMarketingSzociális biztonság -- MagyarországSocial security -- Hungary.