Páskuné Kiss, JuditDr. Rückné Mező, Györgyi2022-05-152022-05-152022-03-31http://hdl.handle.net/2437/333261Arra a kérdésre kerestem a választ Gagné DMGT-modelljével kapcsolatban, hogy megfelelő-e a tehetségazonosítás gyakorlata, a beválogatás, a kiválasztás eszközei, az eljárás intézményünkben. Érvényesül-e a meritokratikus nézőpont a tanulmányok alatt. Alulreprezentáltak-e a hátrányos helyzetű diákok a tehetséggondozó programban, illetve az ide beválogatott diákoknak sikerült-e esélyt nyújtanunk a felsőoktatásba való bekerüléshez,, az érvényesüléshez, s így a hátrányos helyzet legyőzéséhez. Arra is szeretnék választ kapni, hogy a tehetséges diákok speciális oktatási szükségleteit ki tudtuk-e elégíteni, és ha igen, ezt milyen módszerekkel, tevékenységekkel tudtuk megtenni.64huTehetséggondozás, Arany János Tehetséggondozó Program, DMGTA DMGT-modell és a mezőberényi tehetséggondozásDEENK Témalista::Pszichológia